.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هادی حسینی: فرمایشات آقا چراغ راه است

شمال نیوز: نکته مهمی که وجود دارد و باید به آن توجه کرد خط نفاقی است که در کشور دارد سعی می کند نیروهای معتقد به نظام را از دور خارج کنند.

سید هادی حسینی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار شمال نیوز در رابطه با فرمایشات رهبری و وقایع اخیر در مجلس شورای اسلامی و حوادث پس از آن اظهار داشت: فرمایشات رهبری فصل الخطاب است و همه تابع محض رهبر هستیم.

نماینده مردم سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی در مورد ارتباط با آمریکا تصریح کرد: رهبری مفصل در مورد ارتباط با آمریکا صحبت کردند و فرمایش آقا کاملا روشن و چراغ راه است.

وی افزود:در رابطه با آمریکا باید توجه کرد که هیچ گاه با ایران رفتار صادقانه نداشتند و ما باید خودمان مشکلاتمان را مرتفع کنیم.

حسینی در خصوص اتفاقات چند روز گذشته مجلس شورای اسلامی گفت: نباید با آبروی کسی در کشور اسلامی بازی کرد و در جامعه ابهام ایجاد کرد که اتفاقات اخیر نشان داد دامن کشور پاک است مجلس باید بیشتر حوصله کند و آستانه تحمل خود را بالا ببرد تا با همت و تلاش مجلس و دولت در سایه وحدت از مشکلات موجود گذر کنیم.

هادی حسینی اذعان داشت:در کشور یک کار غلطی رخ داد و آن هم بی بصیرت بودن را به افرادی نسبت دادند نکته مهمی که وجود دارد و باید به آن توجه کرد خط نفاقی است که در کشور دارد سعی می کند نیروهای معتقد به نظام را از دور خارج کنند که در روزهای آینده مفصل در موردش صحبت خواهم کرد. /210خ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.